افتتاح حساب دمو افتتاح حساب دمو

فارکس حرفه ای

راهنماي حساب دمو پاكت آپشن PocketOption

?استفاده از حساب دمو پاكت آپشن PocketOption?
حساب دمو در پلتفرم پاكت آپشن در واقع از نظر فني و عملكرد يك كپي كامل از حساب زنده پاكت آپشن است با اين تفاوت كه مشتري در حساب دمو با استفاده از پول مجازي به معامله مي‌پردازد.

نمادهاي پاكت آپشن، نقل قول هاي قيمتي، انديكاتورهاي پاكت آپشن و سيگنال ها كاملا با حساب واقعي پاكت آپشن يكسان هستند و با ثبت نام در بروكر پاكت آپشن مي‌توانيد به راحتي به آنها دسترسي پيدا كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

بنابراين حساب دمو يك راه عالي براي تمرين و يادگيري، تست كردن تمام استراتژي هاي پاكت آپشن و توسعه مهارت هاي مديريت پول تلقي مي‌شود. اين يك ابزار فوق‌العاده براي اين است كه اولين قدم هاي معاملاتي خود را برداريد، نحوه علمكرد پلتفرم پاكت آپشن را ببينيد و معامله كردن را ياد بگيريد.

حتي معامله گران پيشرفته و حرفه‌اي پاكت آپشن نيز از حساب دمو استفاده مي‌كنند تا تكنيك هاي معاملاتي و استراتژي هاي پاكت آپشن جديد خود را محك بزنند و بدون ريسك بهترين روند معامله را پيدا كنند.

در پلتفرم پاكت آپشن مي‌توانيد قبل از ثبت نام حساب واقعي يا بعد از آن از با ورود به حساب تمريني پاكت آپشن از آن استفاده كنيد. در واقع حساب دمو براي اهداف آموزشي طراحي شده است و پيشنهاد مي‌شود حتما قبل از ورود به دنياي واقعي معاملات از امكانات اين نوع حساب بهره بگيريد.

شروع معامله با حساب دمو با يك كليك
ثبت نام در پلتفرم پاكت آپشن يك فرايند بسيار ساده است و مي‌توانيد در چند ثانيه اين كار را انجام دهيد. براي باز كردن رابط كاربري معاملات در پاكت آپشن با يك كليك، در صفحه اول وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن بر روي گزينه شروع با يك كليك يا Start in one Click كليك كنيد.

اين شما را به به صفحه معاملات دمو پاكت آپشن منتقل مي‌كند. در اينجا با كليك بر روي گزينه ادامه معاملات دمو يا Continue Demo Trading شما مي‌توانيد هزار دلار پول مجازي در حساب دمو شروع به معامله كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

به منظور ادامه استفاده از حساب دمو پاكت آپشن، مي‌توانيد نتايج معاملاتي خود را ذخيره كنيد و به سراغ استفاده از يك حساب واقعي برويد. بر روي گزينه ثبت نام يا Registration كليك كنيد تا به افتتاح حساب پاكت آپشن بپردازيد.

با اين كار سه گزينه در دسترس شما خواهد بود: ثبت نام با آدرس ايميل خودتان، ثبت نام با حساب فيس‌بوك يا ثبت نام با حساب گوگل. تمام كاري كه لازم داريد انجام دهيد انتخاب يك روش مناسب براي خودتان و ساخت يك رمز عبور است. در زير به مراحل ثبت نام با هر روش پرداخته‌ايم:

نحوه افتتاح حساب دمو پاكت آپشن با ايميل
در قدم اول بايد صفحه اول سايت رسمي پاكت آپشن بدون فيلتر، در سمت بالا سمت راست، بر روي گزينه ثبت نام يا Registeration كليك كنيد.

حالا براي ثبت نام شما بايد فرم ساده ارائه شده براي اطلاعات ضروري را پر كرده و بر روي گزينه Sign Up كليك كنيد. در اين فرم از شما يك آدرس ايميل صحيح خواسته مي‌شود. همينطور بايد يك رمز عبور قدرتمند بسازيد و دو بار آن را وارد كنيد.

در ادامه با زدن تيك گزينه خواندن قوانين ثبت نام، نهايتا بر روي گزينه Sign Up كليك كنيد و منتظر ايميلي باشيد كه از طرف پاكت آپشن فارسي به آدرس ايميل ارائه شده توسط شما ارسال مي‌شود.

در آن ايميل بر روي لينكي كه در اختيار شما قرار داده شده است كليك كنيد تا حساب پاكت آپشن خود را فعال كنيد. حالا حساب شما فعال شده است و ايميل شما نيز تاييد شده است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

كافي است براي استفاده از حساب دمو بر روي گزينه Trading كليك كرده و در ادامه Trading Demo Account يا معامله با حساب دمو را انتخاب كنيد. حالا گزينه ادامه معامله دمو يا Continue Demo Trading را انتخاب كنيد.

حالا شما مي‌توانيد به معامله با حساب آموزشي پاكت آپشن بپردازيد. در حساب دمو شما 10 هزار دلار پول مجازي در اختيار شما قرار مي‌گيرد كه مي‌توانيد آن را دوباره شارژ كنيد.

اگر مي‌خواهيد به استفاده از حساب واقعي پاكت آپشن بپردازيد، پس از كليك بر روي معامله يا Trading روي گزينه معامله سريع با حساب واقعي يا Quick Trading Real Account كليك كنيد. در اين حالت شما بايد به واريز بپردازيد. حداقل واريز به حساب پاكت آپشن 10 دلار است.

ثبت نام حساب دمو پاكت آپشن با Facebook
اگر به حساب فيس‌بوك خود دسترسي آساني داريد يكي از گزينه هاي راحت ثبت نام در پاكت آپشن از طريق Facebook است. اين نوع ثبت نام تنها با چند كليك قابل انجام است. در صفحه‌اي كه بايد فرم اطلاعات اوليه را پر كنيد، به جاي گزينه Sign Up روي گزينه Facebook كليك كنيد.

حالا صفحه ورود به فيس‌‌بوك ظاهر مي‌شود كه بايد اطلاعات ورود و ايميلي كه براي فيس‌بوك استفاده كرده‌ايد را وارد كنيد. رمز عبور فيس‌بوك خود را وارد كرده و روي گزينه ورود يا Log In كليك كنيد.

پس از اين كار، پاكت آپشن از شما درخواست مي‌كند كه به نام، تصوير پروفايل و آدرس ايميل فيس‌بوك شما دسترسي پيدا كنيد. براي ادامه روي Continue كليك كنيد. با اين كار به طور اتوماتيك به پلتفرم پاكت آپشن منتقل مي‌شويد و مثل روش قبل، مي‌توانيد از حساب دمو در پاكت آپشن استفاده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

ثبت نام حساب دمو پاكت آپشن با حساب گوگل
در كنار فيس‌بوك شما مي‌توانيد از حساب گوگل خود براي ثبت نام در پاكت آپشن كمك بگيريد. كافي است در صفحه اطلاعات اوليه، به جاي Sign Up روي گزينه Google كليك كنيد.

در صفحه‌اي كه باز مي‌شود لازم است شماره تلفن يا ايميل خود را وارد كرده و گزينه Next يا بعدي را بزنيد. حالا بايد رمز عبور حساب گوگل خود را وارد كرده و به صفحه بعدي برويد.

حالا شما بايد ايميلي كه به شما ارسال شده است را دنبال كرده و با استفاده از آن وارد حساب هاي پاكت آپشن خود شده و به راحتي به معامله با حساب تمريني پاكت آپشن بپردازيد.

از آنجايي كه معمولا شما از قبل به حساب گوگل خود وارد شده‌ايد، احتمالا حتي مرحله ورود ايميل و رمز عبور نيز پيش روي شما نباشد و تنها با يك كليك بتوان حساب گوگل خود را با پاكت آپشن ايران مرتبط كنيد و بدون مراحل اضافه از امكانات حساب دمو بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

تفاوت معامله با حساب دمو و واقعي پاكت آپشن
?حساب دمو پاكت آپشن
حساب واقعي پاكت آپشن
⚡كيفيت و سرعت اجراي بالا
كيفيت و سرعت منطبق با شرايط بازار
?معامله با سرمايه مجازي
معامله با سرمايه واقعي معامله‌ گر
?عدم دخالت احساسات
تاثير بالاي احساسات
بسياري از معامله‌ گران در حساب دمو PocketOption خود به سودآوري قابل توجهي دست پيدا مي‌كنند اما زماني كه سراغ معاملات واقعي با پول خود مي‌روند، ممكن است با ضررهاي متوالي مواجه شوند. چرا چنين اتفاقي مي‌افتد؟

بايد توجه ويژه داشته باشيد كه حساب‌ هاي دمو سرعت و كيفيت اجراي بهتري نسبت به معاملات واقعي ارائه مي‌كند. در واقع شرايط معاملات واقعي پاكت آپشن ممكن است بر اساس نوسان در بازار و نقدينگي پايين تغيير كند و غيرقابل پيش‌بيني باشد.

نكته مهم ديگر اين است كه حساب‌ هاي دمو اغلب سرمايه‌ مجازي بيشتري نسبت به چيزي كه معامله ‌گر در واقعيت از آن مي‌تواند استفاده كند، براي او فراهم مي‌كند. بنابراين معامله با مبالغ بالا كه سودآوري بالايي نيز براي شما دارد، با معامله با مبالغ كم خودتان، متفاوت است.

اما مهمترين مورد اين است كه يك حساب دمو نمي‌تواند احساساتي مانند ترس، اميد يا طمع كه معامله ‌گران در هنگام معاملات واقعي تجربه خواهند كرد را شبيه‌ سازي كند و احساسات بازار پاكت آپشن بر روي آن تاثيري ندارد. وقتي با سرمايه خودتان در پاكت آپشن معامله مي‌كنيد، ممكن است از روي ترس يا طمع كارهايي انجام دهيد كه در هنگام معامله با حساب دمو انجام نمي‌دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

به طوري حساب ‌هاي دمو مي‌توانند تعدادي مزايا براي معامله ‌گران تازه‌كار فراهم كنند زيرا اجازه مي‌دهند تا بهتر با نرم‌افزار معاملاتي آشنا شويد و با روند كار بازار تا حدودي آشنا شويد. مشكل اين است كه نتايج شبيه‌ سازي شده با نتايج معاملات واقعي كاملا يكسان نيست.

بنابراين معامله ‌گران بايد بدانند كه پس از ورود به حساب پاكت آپشن بدون فيلتر نحوه‌ اجراي معاملات، ميزان سرمايه و احساسات نسبت به معاملات واقعي متفاوت است زيرا در حساب دمو با پول مجازي معامله مي‌شود و اين تاثير قابل توجهي به روند معاملات مي‌گذارد.

نحوه شارژ حساب دمو پاكت آپشن
يكي از جذابيت هاي حساب آزمايشي پاكت آپشن اين است كه حتي پس از به پايان رساندن مبلغ هزار دلاري خود به راحتي با چند كليك مي‌توانيد مبلغ مورد نظر را دوباره شارژ كنيد و به معامله بيشتر بپردازيد.

براي شارژ حساب دمو پاكت آپشن در منوي بالاي صفحه بر روي مبلغ باقي مانده كليك كنيد و در صفحه باز شده بر روي گزينه Top-Up يا شارژ كليك كنيد تا هر مقدار دلخواه خود را به حساب دمو اضافه كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

در صفحه‌اي كه باز مي‌شود شما مي‌توانيد هر مبلغي را در كادر مربوطه وارد كنيد و سپس روي گزينه Add كليك كنيد تا آن مبلغ مجازي به حساب شما واريز شود.

مزاياي حساب دمو پاكت آپشن PocketOption
واضح است كه استفاده از حساب دمو يا تمريني پاكت آپشن به طور قابل توجهي محبوبيت بالايي دارد و همه انواع معامله گران سعي مي‌كنند از امكانات آن بيشترين استفاده را بكنند. در واقع ورود به حساب واقعي پاكت آپشن بدون بهره گيري از حساب دمو ريسك بالايي دارد.

حساب دمو مزاياي بسياري دارد كه در زير به مهمترين آنها اشاره مي‌كنيم:

تست و امتحان كردن همه انديكاتورها و ابزارهاي تكنيكال
بهترين راه آشنايي با پلتفرم متاتريدر
يادگيري ترفندهاي معاملاتي براي سودآوري پاكت آپشن
كشف سبك معاملاتي خود كه با آن راحت تر هستيد
ساخت استراتژي هاي پاكت آپشن مختلف و امتحان كردن آنها
معامله بدون ريسك از دست دادن سرمايه
بنابراين حساب تمريني يا دمو يكي از ابزار كليدي است كه همه معامله گران حتي معامله گران حرفه‌اي نيز بايد از آن بهره بگيرند تا بدون ريسك تكنيك ها و استراتژي هاي معاملاتي پاكت آپشن خود را امتحان كنند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

جابه‌جايي بين حساب دمو و واقعي پاكت آپشن
از آنجايي كه معامله گران و سرمايه گذاران معمولا بايد زياد از دو نوع حساب واقعي و دمو استفاده كنند و بين آنها جابه‌جا شوند،‌ بايد به ياد داشته باشيد كه چطور سريع اين كار را انجام دهيد.

براي جابه‌جايي از حساب دمو به واقعي اقدامات زير را دنبال كنيد:

1 – بر روي حساب دموي خود در بالاي صفحه پلتفرم كليك كنيد.

2 – بر روي گزينه حساب زنده پاكت آپشن يا Live Account كليك كنيد.

3 – پلتفرم شما را مطلع مي‌كند كه بايد يك سرمايه گذاري در حساب خود انجام دهيد. اگر حساب شما شارژ نشده باشد شما مي‌توانيد با انتخاب گزينه Deposit Now اين كار را انجام دهيد. حداقل واريز پاكت آپشن 10 دلار است.

پس از شارژ حساب پاكت آپشن خود مي‌توانيد وارد حساب واقعي شويد و به راحتي در معاملات واقعي شركت كنيد.

براي انتقال از حساب واقعي به حساب دمو نيز به همين صورت با كليك بر روي حساب خود در بالاي صفحه، با كليك كردن بر روي Demo Account به صفحه حساب دمو منتقل مي‌شويد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول راهنماي حساب دمو پاكت آپشن
نحوه افتتاح حساب دمو چگونه است؟
ثبت نام در پلتفرم پاكت آپشن يك فرايند بسيار ساده است و مي‌توانيد در چند ثانيه اين كار را انجام دهيد. براي باز كردن رابط كاربري معاملات در پاكت آپشن با يك كليك، در صفحه اول وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن بر روي گزينه شروع با يك كليك يا Start in one Click كليك كنيد. همينطور مي‌توانيد از فيس‌بوك و حساب گوگل براي فعال سازي حساب پاكت آپشن استفاده كنيد.

چرا از حساب دمو استفاده مي‌كنيم؟
حساب دمو يك راه عالي براي تمرين و يادگيري، تست كردن تمام استراتژي ها در پاكت آپشن و توسعه مهارت هاي مديريت پول تلقي مي‌شود. اين يك ابزار فوق‌العاده براي اين است كه اولين قدم هاي معاملاتي خود را برداريد، نحوه علمكرد پلتفرم پاكت آپشن را ببينيد و معامله كردن را ياد بگيريد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما ارتباط برقرار كنيد.

چطور حساب دمو را شارژ كنيم؟
براي شارژ حساب دمو پاكت آپشن در منوي بالاي صفحه بر روي مبلغ باقي مانده كليك كنيد و در صفحه باز شده بر روي گزينه Top-Up يا شارژ كليك كنيد تا هر مقدار دلخواه خود را به حساب دمو اضافه كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

بزرگترين تفاوت حساب دمو و واقعي چيست؟
مهمترين مورد اين است كه يك حساب دمو نمي‌تواند احساساتي مانند ترس، اميد يا طمع كه معامله ‌گران در هنگام معاملات واقعي تجربه خواهند كرد را شبيه‌ سازي كند. وقتي با سرمايه خودتان در پاكت آپشن معامله مي‌كنيد، ممكن است از روي ترس يا طمع كارهايي انجام دهيد كه در هنگام معامله با حساب دمو انجام نمي‌دهيد.

مزاياي حساب دمو چيست؟
تست و امتحان كردن همه انديكاتورها و ابزارهاي تكنيكال
بهترين راه آشنايي با پلتفرم متاتريدر
سودآوري در پاكت آپشن با يادگيري ترفندهاي مختلف
كشف سبك معاملاتي خود كه با آن راحت تر هستيد
ساخت استراتژي هاي مختلف و امتحان كردن آنها
معامله بدون ريسك از دست دادن سرمايه
 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/8/21 ساعت: ۱۰ توسط:pforex :

تحليل هات فاركس با الگوي پرچم صعودي

يك الگوي پرچم صعودي در واقع يك الگوي چارتي است كه وقتي يك نماد معاملاتي در يك ترند صعودي قدرتمند است ايجاد مي‌شود.

به اين دليل الگوي پرچم صعودي ناميده شده است كه وقتي آن را بر روي چارت ببينيد، شبيه به يك پرچم بر روي يك ميله است و از آنجايي كه در يك ترند صعودي هستيد، يك پرچم صعودي در نظر گرفته مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكر هات فاركس  hotforexاينجا را كليك كنيد.

 

 

يك الگوي پرچم صعودي معمولا داراي ويژگي‌هاي زير است:

نماد معاملاتي يك حركت صعودي قدرتمند با حجم نسبي بالا، تجربه كرده باشد و يك ميله شكل دهد.
نماد معاملاتي نزديك به انتهاي ميله با حجمي كمتر به ثبات برسد و پرچم را شكل بدهد.
نماد معاملاتي از الگوي ثبات پيدا كردن با حجم نسبي بالا خارج شود تا ترند را ادامه دهد.
براي افتتاح حساب در بروكر هات فاركس  hotforexاينجا را كليك كنيد.

 


پرچم‌هاي صعودي زيرمجموعه‌اي از استراتژي‌هاي معاملاتي مبتني بر اندازه حركت Momentum هستند و مي‌توان از آنها بر روي هر بازه زماني استفاده كرد.

ما ترجيح مي‌دهيم از پرچم‌هاي صعودي در بازه‌هاي زماني 2 تا 5 دقيقه‌اي استفاده كنيم تا از حركات قيمتي كوتاه‌مدت به طور اسكالپينگ سود كسب كنيم.

با اين حال به راحتي مي‌توان از آنها در چارت‌هاي روزانه نيز استفاده كرد و همينطور براي معاملات سوئينگ نيز عملكردي عالي دارند.

چطور با استفاده از اين الگوي Hotforex معامله كنيم؟
معامله بر اساس پرچم صعودي نسبتا ساده است. سخت‌ترين بخش معامله با اين الگو، پيدا كردن آن در زمان حال است.

اصلي‌ترين چيزي كه در هنگام جستجو براي اين الگو بايد به آن توجه كنيد، حجم معاملاتي است. حجم معاملاتي در واقع حركات بزرگ بازار و احتمال موفقيت‌آميز بودن يك نقطه شكست را تاييد مي‌كند.

براي افتتاح حساب در بروكر هات فاركس  hotforexاينجا را كليك كنيد.

 

 

دومين چيزي كه بايد به دنبال آن باشيد، يك خط ترند نزولي تعريف‌شده است كه مي‌توانيد آن را به عنوان نقطه شكست نظارت كنيد. اين بخش بالايي پرچم را تشكيل مي‌دهد.

براي افتتاح حساب در بروكر هات فاركس  hotforexاينجا را كليك كنيد.

 


الگوهاي پرچم صعودي از لحاظ آماري در صورتي كه به طور مناسب از آنها بهره بگيريد، احتمال سودآوري بالايي دارند.

اما زماني كه همه چيز به خوبي پيش نرود، بايد بدانيد كه چه زماني از معامله خارج شويد. در واقع بايد دقيقا نقطه‌اي كه متوجه شده‌ايد اين الگو در حال شكل‌گيري نيست را شناسايي كرده و در آن زمان خارج شويد.

 

 

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/31 ساعت: ۲۳ توسط:pforex :

تصميم‌گيري نوع سرمايه‌گذاري Hot Forex

تصميم‌گيري نوع سرمايه‌گذاري Hot Forex: تصميم‌گيري براي نوع سرمايه‌گذاري هات فاركس: يك مسئله‌ي مهم براي هر معامله‌گري، تصميم‌گيري و انتخاب نمادهايي است كه مي‌خواهد بر روي آن سرمايه‌گذاري كند.

فرض كنيد شما آماده‌ي ورود به دنياي معاملاتي هستيد، مقدمات تحليل تكنيكال و بنيادي را مي‌داند اما هنوز نماد و نوع سرمايه‌گذاري خود را انتخاب نكرده‌ايد.

اين تصميم‌گيري كار آساني نيست و در زير به برخي از مواردي كه بايد در هنگام تصميم‌گيري در ذهن خود داشته باشيد، پرداخته‌ايم (تصميم‌گيري نوع سرمايه‌گذاري Hot Forex).

 

براي افتتاح حساب در بروكر هات فاركس  hotforexاينجا را كليك كنيد.

 

 

1 – ترندهاي آينده را بشناسيد
بعضي مواقع شما در مورد يك نماد يا سهام يك شركت زماني اطلاع پيدا مي‌كنيد كه حركت عظيم و پر سر و صدايي در قيمت آن رخ داده است.

اگر متوجه شده‌ايد كه اغلب دير از اين موارد اطلاع پيدا مي‌كنيد، بهتر است وقت كافي را براي شناختن ترندهاي نوظهوري كه ممكن است در آينده توجه بسياري را به خود معطوف مي‌كند، اختصاص دهيد.

تفكر در مورد آينده به جاي حال حاضر، مي‌تواند عقلاني‌تر باشد، مخصوصا كه اگر شما به رويكرد بلند مدت‌تري علاقه‌مند باشيد (تصميم‌گيري نوع سرمايه‌گذاري Hot Forex).

 

براي افتتاح حساب در بروكر هات فاركس  hotforexاينجا را كليك كنيد.

 


2 – براي الهام‌گيري به سراغ سرمايه‌گذاري مطرح برويد
اگر شما هميشه به معامله‌گران مشهور علاقه نشان داده‌ايد مانند آقاي وارن بافت و موفقيت اين افراد را تحسين كرده‌ايد، بهتر است از عملكرد اين افراد نيز ياد بگيريد.

صندوق‌هاي پوشش ريسك و سرمايه‌گذاران مشهور، به تبديل كردن سرمايه‌گذاري و معامله به هدف اصلي خود، اقدام كردند.

آنها زمان و پول كافي را براي تحقيق در اين زمينه اختصاص داده‌اند، بنابراين پرتفوي و اعمال آنها مطمئنا ارزش بررسي كردن را دارد (تصميم‌گيري نوع سرمايه‌گذاري Hot Forex).

 

براي افتتاح حساب در بروكر هات فاركس  hotforexاينجا را كليك كنيد.

 

 

3 – بر روي "دايره صلاحيت" خود بيشتر تكيه كنيد
"دايره صلاحيت" اصطلاحي است كه توسط آقاي وارن بافت و چارلي مانگر براي توصيف زمينه‌هايي كه يك شخص آشنايي بيشتري با آن دارد، استفاده شد.

 


 

براي افتتاح حساب در بروكر هات فاركس  hotforexاينجا را كليك كنيد.

 


طبق اين سرمايه‌گذاران، يك معامله‌گر بايد سرمايه‌گذاري‌هاي مالي خود را بر روي زمينه‌هاي كه بيشتري آشنايي و صلاحيت در آن دارد، متمركز كند.

چنين رويكردي داراي مزاياي غير قابل انكار است زيرا كار كردن در زمينه‌اي كه بيشترين مهارت را در آن داريد به شما اجازه مي‌دهد از دانش و درك بيشتر خود براي معامله بهره بگيريد (تصميم‌گيري نوع سرمايه‌گذاري Hot Forex).

 

 

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971588875100

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/1/30 ساعت: ۱۷ توسط:pforex :

مقايسه معامله روزانه و سوئينگ Hot Forex

مقايسه معامله روزانه و سوئينگ Hot Forex: بازه زماني كه يك معامله‌گر از آن براي معامله استفاده مي‌كند، تاثير بسزايي بر روي استراتژي و سودآوري معاملاتي دارد.

معامله‌گران روزانه در يك روز معاملاتي چندين معامله را باز و بسته مي‌كنند. از طرفي ديگر، معامله‌گران سوئينگ معاملات خود را تا چند روز باز، چند هفته يا حتي ماه‌ها نگه مي‌دارند.

براي افتتاح حساب در بروكر هات فاركس  hotforexاينجا را كليك كنيد.

 

 

اين دو سبك معاملاتي مختلف مي‌تواند براي معامله‌گران مختلفي بر اساس مقدار سرمايه‌اي كه دارند، ميزان زماني كه به معامله اختصاص مي‌دهند،‌ روانشناسي و بازار معاملاتي، مناسب باشد.

يك سبك معاملاتي صرفا از سبك‌ها ديگر بهتر نيست و تمام موارد به اينكه كدام سبك به علايق و شرايط شما تناسب دارد، بستگي دارد (مقايسه معامله روزانه و سوئينگ Hot Forex).

 

براي افتتاح حساب در بروكر هات فاركس  hotforexاينجا را كليك كنيد.

 


معاملات روزانه در مقابل معاملات سوئينگ
معاملات روزانه براي معامله‌گراني جذابيت دارد كه به دنبال دريافت سود مداوم و سريع هستند. فرض كنيد يك معامله‌گر 0.5 درصد از سرمايه‌ي خود را بر روي هر معامله سرمايه‌گذاري مي‌كند.

اگر اين معامله متضرر شود، معامله‌گر 0.5 درصد را از دست مي‌دهد اما اگر معامله موفقيت‌آميز باشد، 1 درصد (نسبت پاداش به ريسك 2 به 1) به دست مي‌آورد (مقايسه معامله روزانه و سوئينگ Hot Forex).

همينطور، فرض كنيد كه اين نوع معامله‌گران نيمي از معامله‌هاي خود را برنده مي‌شوند. اگر معامله‌گر شش معامله در روز به طور ميانگين انجام دهد، هر روز تقريبا 1.5 درصد سودآوري مي‌كند.

از طرف ديگر، در حالي كه اين سود اگر به طور مكرر به دست آيد بسيار عالي است،‌ اما هيچي چيزي به اين سادگي نيست.

سودآوري از 50 درصد از معاملات و همينطور سودآوري دو برابر در معاملات موفقيت‌آميز نسبت به معاملات متضرر كار آساني نيست (مقايسه معامله روزانه و سوئينگ Hot Forex).

 

براي افتتاح حساب در بروكر هات فاركس  hotforexاينجا را كليك كنيد.

 

 

معاملات سوئينگ سودآوري و ضرر بسيار آهسته‌تري نسبت به معاملات روزانه دارد. اما با اين حال هنوز هم مي‌توانيد معاملات سوئينگي انجام دهيد كه سريعا منجر به سودآوري يا ضرر مي‌شود.

 

براي افتتاح حساب در بروكر هات فاركس  hotforexاينجا را كليك كنيد.

 


به طور كلي معاملات روزانه پتانسيل سودآوري بالاتري حداقل در حساب‌هاي كوچك دارند. اما با افزايش سرمايه و اندازه حساب، استفاده و به كارگيري سرمايه در معاملات كوتاه مدت روزانه كار سخت‌تري مي‌شود.

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971588875100

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/1/21 ساعت: ۱۲ توسط:pforex :